Young Living Olajok

  Szeretnél
elkezdeni futni, de nem tudod, hogyan kezdj neki? Ebben a bejegyzésben
megosztok veled egy egyszerű és hatékony kezdő futó edzéstervet, amely segít
abban, hogy fokozatosan felkészülj a hosszabb távok teljesítésére. 1. Első
lépésként fontos, hogy legyenek megfelelő futócipőid és ruházatod. Ne spórolj
ezen a részen, hiszen ezek segítenek csökkenteni a sérülések kockázatát. 2.
Az első héten kezdd rövid távokkal és lassú tempóval. Például minden nap fuss
10 percet. Fontos, hogy figyeld a tested jelzéseit, ne erőltess túl magad. 3.
A következő hetekben növeld az időt és a távolságot fokozatosan. Például a
második héten fuss 15 percet minden nap, majd a harmadik héten már 20 percet.
4. Ne felejtsd el beiktatni pihenőnapokat is az edzéstervedbe. Ezek segítenek
regenerálódni és megelőzni a sérüléseket. 5. Fontos az is, hogy figyelj az
alaptechnikára. Tartsd egyenesen a testet, lendítsd karodat és lélegezz
ritmusosan. 6. Amikor már kényelmesen teljesíted az edzéstervet, próbálj meg
növelni az intenzitást is. Például beiktathatsz gyorsabb szakaszokat vagy
dombra futást. 7. Ne felejtsd el nyújtani az edzés után is, ez segít
megelőzni az izomsérüléseket és felgyorsítja a regenerálódást. Remélem
ezekkel a tippekkel könnyebben fogsz neki indulni a futásnak és hamarosan
élvezni fogod ennek az egészséges sportnak minden jótékony hatását! Hajrá!