Terhesség Masszázs

  Az lutein egy
olyan karotinoid, amely fontos szerepet játszik a szem egészségének
megőrzésében. A lutein segít megvédeni a szemet a káros UV-sugaraktól,
valamint segít csökkenteni a szem károsodásának kockázatát. Fontos tudni,
hogy a szervezet nem képes termelni luteint, ezért fontos, hogy elegendő
mennyiségben juttassunk belőle a szervezetünkbe. Általában az étrendünkön
keresztül jut be a szervezetünkbe, főleg olyan ételek fogyasztásával, mint a
spenót, a brokkoli, a kelkáposzta és a tojás. A napi ajánlott mennyiség
körülbelül 10 mg lutein. Ha nem fogyasztunk elég luteint az étrendünkben,
akkor fontolóra kell venni a táplálékkiegészítők használatát. Azonban mindig
fontos konzultálni egy orvossal vagy táplálkozási szakemberrel, mielőtt
bármilyen táplálékkiegészítőt bevezetnénk az étrendünkbe. Összességében tehát
fontos figyelmet fordítani arra, hogy elegendő mennyiségű luteint vigyünk be
a szervezetünkbe azáltal, hogy változatosan és egészségesen táplálkozunk.
Fontos azonban megfelelő mennyiségű luteint bevinni naponta ahhoz, hogy
megfelelően óvjuk a szemünket és megelőzzük annak károsodását.