Tejmentes Joghurt

  A Cico Diéta egy
olyan fogyókúrás módszer, amely az egyszerűségével és könnyen követhető
szabályaival nyerte el az emberek tetszését. A diéta lényege az, hogy a napi
kalóriabevitel ne haladja meg a 1500 kalóriát nőknél, illetve a 2000 kalóriát
férfiak esetében. Az első lépés a Cico Diéta betartásában az étkezési napló
vezetése. Fontos, hogy minden nap összegyűjtsük, hogy mennyi kalóriát vittünk
be a szervezetünkbe. Egyes alkalmazások segítségével könnyedén nyomon
követhetjük a bevitt kalóriák mennyiségét. A második lépés az egészséges
ételek fogyasztása. A Cico Diéta nem azt jelenti, hogy csak kevesebb kell
enni, hanem azt, hogy okosan kell választani az ételeket. Kerülni kell a
magas zsír- és cukortartalmú ételeket, helyette inkább válasszunk
zöldségeket, gyümölcsöket, teljes kiőrlésű gabonákat és sovány húsokat. A
harmadik lépés a rendszeres testmozgás beiktatása az életünkbe. A diéta
mellett fontos, hogy mozogjunk is rendszeresen, hiszen a sport segít elégetni
a felesleges kalóriákat és erősíti az izmainkat. Összességében a Cico Diéta
egy egyszerű és hatékony módszer lehet a fogyásra, ha betartjuk annak
alapelveit. Fontos azonban figyelembe venni, hogy minden szervezet más és nem
mindegyikünknek ugyanazokra az ételekre van szüksége. Ha bármilyen
egészségügyi problémánk van vagy kétségeink merülnének fel a diétával
kapcsolatban, mindenképpen konzultáljunk orvosunkkal vagy dietetikussal.