Tamanu Olaj

  A párna szerepe az
alvás minőségében nem szabad alábecsülni, hiszen egy rosszul megválasztott
párna nagyon komoly problémákat okozhat, például nyakfájást. A nyakfájás
gyakori oka lehet a helytelen alváspozíció, amit egy nem megfelelő párna
tovább ronthat. Először is fontos figyelembe venni, hogy mindenki más alvási
szokásokkal rendelkezik, így a párna kiválasztása is személyre szabottan
történjen. Ha hátán alszol, olyan párnát válassz, ami támaszt nyújt a nyakadnak
és megtartja a fejedet a helyén anélkül, hogy túl magas lenne. Ha oldalt
alszol, érdemes egy magasabb párnát választani, hogy a nyakad és a gerinced
is megfelelően támasztva legyen. Fontos az is, hogy a párnát rendszeresen
cseréljük ki, hiszen az idő múlásával elveszítheti az eredeti formáját és
támogatását. Egy átlagos párna élettartama 1-2 év között van, de
természetesen ez attól is függ, hogy milyen minőségű anyagból készült. Ha már
tapasztalod a nyakfájást alvás után, érdemes lehet felkeresni egy szakembert,
aki segít megfelelő párnát választani és tanácsokkal lát el az egészséges
alváshoz. Ne hagyjuk figyelmen kívül a párna fontosságát, hiszen egy jó
minőségű és megfelelően kiválasztott párnával sok kellemetlenséget
megelőzhetünk és garantálhatjuk az egészséges alvást. Ne engedd, hogy egy
rossz párna miatt ne tudjál felfrissülni és reggelente feszült nyakkal
ébredni!