Szülés Után Vitamin

  A vegán étrend
egyre népszerűbbé válik, és sokan keresik az egészséges és finom recepteket,
amelyek teljesen növényi alapúak. A vegán rakott brokkoli egy remek választás
lehet azok számára, akik szeretnének valami újat kipróbálni, vagy egyszerűen
csak változatosabbá tenni az étkezésüket. A brokkoli egy nagyon tápláló
zöldség, tele van vitaminokkal és ásványi anyagokkal, amelyek hozzájárulnak
az egészséges életmód fenntartásához. A rakott brokkoli pedig egy könnyen
elkészíthető étel, amelynek a vegán változata sem igényel sok időt vagy
fáradságot. Az alapvető hozzávalók a vegán rakott brokkolihoz: friss brokkoli
rózsák, növényi tej (pl. mandula-, kókusz- vagy zabtej), liszt vagy keményítő
a besamel mártáshoz, zsemlemorzsa vagy dió a tetejére, só, bors és ízlés
szerinti fűszerek. Először is vágd fel a brokkolit rózsákra és párold meg
őket forró vízben pár percig. Készítsd el a besamel mártást a növényi tejből
és lisztből vagy keményítőből. Ezután rétegezd össze a brokkolit és a besamel
mártást egy sütőtálban, majd szórd meg zsemlemorzsával vagy dióval a tetejét.
Végül süsd meg a rakott brokkolit előmelegített sütőben 180 fokon kb. 30-40
percig, amíg szép aranybarnára pirul a teteje. A vegán rakott brokkoli ízletes
és laktató fogás lehet, amelyet akár főételként is fogyaszthatsz egy
salátával kiegészítve. Próbáld ki ezt az egyszerű receptet otthon és
garantáltan finom fogást fogsz kapni, amit akár vendégeidnek is büszkén
kínálhatsz!