Sas Póz

  A Sas Póz egy
népszerű jóga póz, ami nagyon hasznos lehet a hát és vállizmok erősítésére,
valamint a testtartás javítására. A póz lépéseinek követése segít abban, hogy
megtanuld helyesen elvégezni ezt a gyakorlatot, és megelőzd a sérüléseket. 1.
Ülj le keresztbe tett lábakkal a jóga szőnyegen vagy egy kényelmes felületen.
2. Emeld fel a karjaidat oldalra és hajlítsd be 90 fokos szögben a
könyöködet. 3. Szorítsd össze a lapockáidat és húzd lefelé a vállaidat. 4.
Lélegezz mélyeket és tartsd meg ezt a pozíciót legalább 5-10 lélegzetvétel
erejéig. 5. Engedd el lassan és ismételd meg többször. A Sas Póz rendszeres
gyakorlása segít abban, hogy megerősödjön a gerincoszlop, javuljon a
testtartásod és csökkenjenek az esetleges fájdalmak a hátadban és vállaidban.
Fontos azonban, hogy mindig figyelj oda a testeden és ne erőltess semmit, ha
bármilyen fájdalmat érzel. Próbálj meg naponta legalább 10 percet szánni erre
a gyakorlatra, és hamar érezni fogod annak jótékony hatásait. Ne feledd, hogy
a jóga nem csak fizikai erőt ad, hanem segít ellazulni és megtalálni a belső
harmóniát is. Jóga pózokat mindig egy kvalifikált oktató vezetésével tanuld
meg, hogy biztosan helyesen végezd el őket!