Köröm Mátrix Sérülése

  Omega 3 zsírsavak
fontos szerepet játszanak a szervezetünk egészségének megőrzésében. Ha
azonban hiányuk van belőlük, számos tünet jelentkezhet, melyekre érdemes
odafigyelni. Az omega 3 zsírsavakat nem tudjuk magunktól előállítani, ezért
fontos, hogy étrendünkbe beiktassunk olyan ételeket, melyek gazdag forrásai
lehetnek ennek a tápanyagnak. A legjobb forrásai az omega 3 zsírsavaknak a
tengeri halak, például a lazac, a tonhal vagy a makréla. Ha azonban nem fogyasztunk
rendszeresen ilyen ételeket, vagy valamilyen okból nem tudjuk megfelelő
mennyiségben bevinni ezt a tápanyagot, akkor kialakulhat az omega 3 hiánya.
Ennek tünetei között szerepelhet például a száraz bőr és haj, a gyulladásokra
való hajlam növekedése, valamint a hangulatingadozások és a koncentrációs
nehézségek. Ha ezeket a tüneteket tapasztaljuk magunkon és gyanítjuk, hogy
omega 3 hiány állhat mögöttük, érdemes felkeresni egy szakembert. Ő segíteni
fog abban, hogy hogyan pótoljuk ezt a hiányt, például táplálkozási
tanácsokkal vagy táplálékkiegészítők javaslatával. Fontos tudni, hogy az
omega 3 zsírsavak kulcsfontosságúak az egészségünk szempontjából, ezért
érdemes figyelnünk arra, hogy elegendő mennyiségben vigyük be őket a
szervezetünkbe. Ha pedig bármi gyanús tünetet észlelünk magunkon, mindig
forduljunk szakemberhez segítségért és tanácsért.