Kégel Gyakorlatok

  Gyomorégés
Terhesség Alatt A terhesség egy csodálatos időszak az életben, de sajnos sok
nő számára jár egy nem olyan kellemes tünettel: a gyomorégéssel. Ez a
kellemetlen érzés a mellkasi területen jelentkezik, és égő, csípő érzést
okozhat. Sok kismama tapasztalja ezt a tünetet, és szerencsére léteznek
módszerek, amelyek segíthetnek enyhíteni vagy akár megelőzni is. 1. Az első
lépés az étrend megváltoztatása lehet. Kerüld a fűszeres, zsíros ételeket,
valamint azokat az ételeket, amelyek fokozzák a gyomorsav termelését, mint
például a citrusfélék, paradicsom és csokoládé. 2. Fontos figyelni az
étkezési szokásokra is. Ne egyél nagy adagokat egyszerre, inkább válassz
kisebb étkezéseket egész napra elosztva. Emellett kerüld az étkezések utáni
lefekvést is. 3. Használj párnát alvás közben! Ha felül hajtod a fejed alvás
közben, segíthet csökkenteni a gyomorsav visszaáramlását. 4. Ha még mindig
szenvedsz a gyomorégéstől, fontold meg az orvos által javasolt gyógyszerek
szedését. Mindig beszélj orvosoddal mielőtt bármit beveszel! Ne hagyd, hogy a
gyomorégés elrontsa ezt az örömteli időszakot! Próbálj ki különböző
módszereket és találd meg azt, ami neked leginkább segít enyhíteni ezt a
kellemetlen tünetet. És ne feledd: minden esetben konzultálj orvosoddal
mielőtt bármit megteszel!