Kegel Gyakorlatok Nőknek

  A Kegel
gyakorlatok nőknek nagyszerű módszert jelentenek a medencefenék izmainak
erősítésére és a hólyagrendszer egészségének javítására. Ezek az egyszerű, de
hatékony gyakorlatok segíthetnek megelőzni vagy enyhíteni a vizelettartási
problémákat, valamint növelhetik az orgazmus intenzitását is. 1. Első lépés:
Az alapok elsajátítása Kezdd el a gyakorlatokat úgy, hogy megtalálod és
megfeszíted a medencefenék izmait. Ehhez próbálj meg megállítani a vizelet
áramlását közben vizelés közben. Figyeld meg, hogy melyik izomcsoport feszül
meg ekkor, és ezeket az izmokat kell majd céloznod a Kegel gyakorlatok során.
2. Gyakorlatok elvégzése Egyszerűen csak feszítsd meg és tartsd feszítve a
medencefenék izmait 5-10 másodpercig, majd lazítsd el őket ugyanennyi ideig.
Ismételd meg ezt a gyakorlatot legalább tízszer egymás után. Fontos, hogy
figyelj az izmok helyes feszítésére és lazítására, ne használd hozzá más
testrészeidet. 3. Rendszeresség és kitartás Ahhoz, hogy érezhető eredményt
érj el a Kegel gyakorlatokkal, rendszeres és kitartó edzést igényelnek.
Próbálj minden nap időt szánni ezekre a gyakorlatokra, akár reggelente
felkelés után vagy este lefekvés előtt. 4. Figyelj az előrehaladásra Amint
erősödnek a medencefenék izmaid, próbálj meghosszabbítani az egyes ismétlések
idejét és növelni az ismétlések számát is fokozatosan. Ez segíteni fog abban,
hogy tovább erősödjön ez az izomcsoport. Azon kívül, hogy segíthetnek a
vizelettartási problémák kezelésében és az orgazmus intenzitásának
növelésében, a Kegel gyakorlatoknak további pozitív hatásaik is lehetnek a
nők egészségére és jólétére. Ne habozz tehát belefogni ezekbe az egyszerű
gyakorlatokba, és tapasztald meg magad is az előnyeiket!