K3 Ásványi Só

  A chiamag egy
nagyon egészséges és tápláló élelmiszer, amelyet már évszázadok óta
fogyasztanak az emberek. A chiamag gazdag omega-3 zsírsavakban, fehérjékben,
rostokban és ásványi anyagokban, mint például a kalcium vagy a magnézium.
Ezek az összetevők hozzájárulnak az egészséges emésztéshez, segítik a szív-
és érrendszer működését, valamint támogatják az immunrendszer erősítését. A
chiamag könnyen beilleszthető az étrendünkbe, például reggelizhetünk vele
müzliben, smoothie-ban vagy joghurtban. Azonban fontos figyelni arra, hogy
elegendő folyadékot is fogyasszunk mellé, mivel a chiamag magába szívja a
vizet és duzzadni kezd. Lépések: 1. Kezdheted például egy egyszerű smoothie
recepttel: turmixold össze egy banánt, egy marék spenótot, egy evőkanál
chiamagot és egy csipet fahéjat vagy vaníliát. 2. Ha inkább reggeliznél vele,
keverj össze egy adag görög joghurtot vagy növényi tejfölt chiamaggal és
friss gyümölccsel. 3. Ha még több rostot szeretnél bevinni az étrendedbe,
készíts chiamagos pudingot: keverj össze egy adag mandulatejet három evőkanál
chiamaggal és hagyjad állni legalább 30 percig. Összességében a chiamag
nagyszerű táplálékforrás lehet számodra is, ha szeretnéd egészségesebben
étkezni és több rostot bevinni az étrendedbe. Emellett könnyen elkészíthető
receptekkel is kísérletezhetsz, hogy változatosabban tudd beilleszteni az
étrendedbe. Ne feledd azonban megfelelő folyadékbevitellel párosítani a
chiamagtól!