Hashimoto Diéta

  Az Omega 3
zsírsavak fontos szerepet játszanak az egészségünk megőrzésében, segítik az
agy- és szívrendszer megfelelő működését, valamint gyulladáscsökkentő hatásuk
is van. A legtöbb ember azonban nem fogyaszt elegendő mennyiségű Omega 3-at a
táplálkozásával, ezért sokan kiegészítő formában veszik be. A legnépszerűbb
és legjobbnak tartott Omega 3 kapszulák között számos márka található a
piacon. Fontos azonban tudni, hogy nem mindegyik termék egyforma minőségű és
hatású. A legfontosabb szempontok, amelyek alapján érdemes választani: 1.
Tisztaság: A jó minőségű Omega 3 kapszulák tiszták és szennyeződésektől
mentesek. Keresd azokat a termékeket, amelyek hiteles laboratóriumi
vizsgálatok eredményeit teszik közzé. 2. Koncentráció: Fontos, hogy elegendő
mennyiségű EPA és DHA zsírsavat tartalmazzanak a kapszulák. Ezek az Omega 3
zsírsavak felelősek az egészségügyi előnyökért. 3. Forrás: A legjobb Omega 3
kapszulák általában halolajból vagy algából nyerik az esszenciális
zsírsavakat. Az állati eredetű termékek általában gazdagabbak EPA és DHA-ban,
de a vegánoknak is léteznek megfelelő alternatívák. 4. Frissesség: Az oxidált
Omega 3 zsírsavak nem csak hatástalanok lehetnek, de akár károsító hatást is
gyakorolhatnak a szervezetre. Érdemes frissen előállított terméket
választani. Amikor Omega 3 kiegészítőt választasz magadnak, mindig konzultálj
orvosoddal vagy dietetikussal, hogy a saját egészségi állapotodra és
igényeidre szabva válassz! Ne feledkezz meg arról sem, hogy az egészséges
táplálkozás és rendszeres testmozgás is elengedhetetlen az optimális egészség
eléréséhez. Legyen mindig tudatos a döntéseidben és gondoskodj magadról
holisztikus módon!