Candida Diéta Étrend

  Az aszalt
szilváról talán sokaknak elsőként a karácsonyi sütemények jutnak eszükbe,
pedig ez a finom gyümölcs sok más módon is elkészíthető és fogyasztható. Az
aszalt szilva egyrészt egészséges csemege, másrészt pedig remek alapanyag
különböző ételekhez és italokhoz. Az aszalás során a friss szilvát
megszárítjuk, így a víztartalma jelentősen csökken, de az íze és tápértéke
továbbra is megmarad. Az aszalt szilva gazdag rostokban, ásványi anyagokban
és vitaminokban, így kiváló választás lehet akár nassolnivalónak, akár
reggeli müzlibe keverve. Sokan nem tudják, hogy az aszalt szilva remek
összetevője lehet különféle sütiknek, például brownie-nak vagy muffinnak.
Emellett salátákba is könnyedén beilleszthető, ad egy kis édes-savanyú ízt az
ételnek. A legtöbb aszalt gyümölccsel kombinálható, például aszalt szilvát
lehet keverni aszalt sárgabaracklekvárral vagy aszalt almával. Az aszalt
szilva emellett remek alapanyaga különböző desszerteknek és süteményeknek is.
Például egy finom joghurtos pohárkrémhez csak néhány darab aszalt szilva kell
hozzáadni az ízek fűszerezéséhez. Vagy elkészítheted kedvenc piskótateddelt
egy szelet olvasztott csokival és néhány darab aszalt szilvával a tetején.
Összegezve, az aszalt szilva sokféleképpen felhasználható az ételkészítésben
és rengeteg egészségügyi előnnyel jár. Érdemes tehát bevezetni az étrendedbe
ezt az finom gyümölcsöt a változatosabb és egészségesebb életért.